V Nathalie: Vart kom detta ifrån?

3 november 2010

Vart kom detta ifrån?

Herregud vad det blåser ute, vart kom detta vädret ifrån? De är ju sneppet under storm för tusan, o jag kan erkänna att jag är lite skraj vad de gäller storm .. Men iallafall. Det är nog bara att inse att sommaren, solen och värmen är över! Dags att hälsa vintern välkommen.. Gråa, trista dagar i öppföljning av mörka eftermiddagar.. Inte okej! Till våren blir våran prins ett år, tiden kommer rusa ikapp mig! Usch ..
Imorse när vi vakna hade vi ingen ström, så jag gjorde min vanliga morgonsyssla, att tända i kaminen, den bådevärmer, och dejagva ute efter idag, att få lite ljuse.. Så nu sitter jag med min bebis i famnen framför kaminen, han sten sover .. Men han är lite bättre idag- skönt!

Dagen erbjuder nog inget speciellt.. Blir nog bara att va hemma för våran del! Inget kul o ge sig ut i detta vädret, usch nej!

Förresten, imorse när jag hade ätit frukost oså, gick jag ut med min kaffe för o ta en morgoncigg ( japp, jag är så dum så jag röker) då hör jag en katt skrika, vi har en livrädd katt under våran altan, jag får inte ut den! O den vara skriker.. Han är nog rädd för vädret- stackarn! :(

1 kommentar:

  1. Neee.. har ni en liten mise under altanen ? Urs.. stackarn.


    Ses Snart???!!!

    SvaraRadera