V Nathalie: Regn Regn Regn ..

5 november 2010

Regn Regn Regn ..

Gud, blir man inte trött? jag vill ha sommar o sol, och de är NU! Fast, först kan julen få komma. Men direkt efter de ska de vara sommar o sol. Varmt. 30 grader, minst! Men eftersom jag längtar till sommaren så mycket, så närmar sig även Filips 1-års dag med stormsteg, de känns en aning underligt kan jag erkänna. Ska mi bebis bli så stor? Mjau..

När vi åkte hem från BB. Efter att jag legat inne i 2 dagar, inte sett utelivet, de kändes hemskt. Men iallafall, när jag födde Filip va de nog ljust ute fortfarande (17:52) .. Men de kändes som allt va mörkt, jag fick för mig att jag födde på natten! underligt. När vi skulle åka hem från BB. Så va de så jäkla skönt att bara gå ut genom dörrarna, även om de va den korta biten, att bara gå till bilen. Men jisses, underbart var de! Och de såg varmt ut, solen sken o himlen va klarblå, men gud, de va inte speciellt varmt, faktiskt! Jag kom där med min ur stora vinterjacka, som jag köpt bara för att jag skulle kunna stänga in min mage o ge den värme under vintern, jag såg minsann inte klok ut i den efter förlossningen då de inte fanns någon mage, men va tusan! De va i princip bara Linus som såg mig. Jaja !

Vi kom hem, folk kom hit, våra närmaste. O dom tyckte jag såg väääldigt pigg ut för o fött barn! Ja. De gjorde jag kanske. Min syster sa även till mig för ett tag sen, "jisses vilka pattar du fick, du såg ut som Dolly PATTON, (Dolly Parton) .. haha !"

Nu kommer snart Susanna på en kopp, Filip somnade precis. Jag sitter här redo för att hinka kaffe medans skitsnack ( Inte som de låter, vi snackar alltså inte skit om folk oså.) flyger genom munnarna ..

Hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar