V Nathalie: Fullt upp!

29 november 2010

Fullt upp!

Idag har jag o lilleman inte varit hemma någonting under dagen typ, vi gick upp o åt frukost o allt de där, sen kom svärmor o vi åkte till Kinna, besiktiga hennes bil, de gick bra! Sedan mot synsam med emma (Linus syster) , åkte till märkes outlet, sen lämnade vi henne i skolan o och åkte till Kinna, där åt vi lunch på "punkten" - tacos! De va så jäkla gott!! Jag träffade på Linda med hennes två barn + pojkvän- sånt jäkla charmtroll hennes äldsta son var. Herregud säger jag bara- jag smälte ju nästan! Hennes minsting sov, han vaknade lite fort innan vi skulle vidare, o han vanju för söt alltså! Vi bestämde iallafall att vi ska ses i slutet av veckan- äntligen!!

Vi gick vidare till barnkammarn och kollade bilbarnstol, älskar den! Sen till finbageriet och köpte frallor- kappahl o kollade, hittade ingenting. Sen till lindex där farmor (Filips farmor alltså) hittade massa till Filip.. Hihi! Han har fått ett par svart/vit randiga mjukisbyxor, jag tycker de är fint! Sen en body med Mumin på! Sen massvis med annat! Kul ..

Sen tandläkarn för min del, gick superbra denna gången också, Jessica mötte upp mig där inne när jag var klar, o åkte med oss hem :D .. Vi har lekt med filip, rensat min garderob/garderober på kläder.. Skönt o bli av med det! Slängde nog ut 10 par jeans. Om inte mer ;)

Nu har hon åkt, Filip ligger bredvid mig o sover, Lill plutt <3
blir irriterad att jag inte kan lägga in bilder från min telefon till bloggen, Linda hu gör duuuu?!?!

Linus fick åka hem från jobbet idag- han hade kräkts 3 ggr, hans lillebror fick va hemma från skolan idag för han med kräktes.. Vidrigt! Linus har inte kräkts sen han va på jobbet. Tur de! Hoppas vi klarar oss lindrigt! Tur att han jobbar själv så han inte smittar ner andra personer!

Detta var min dag- trevlig kväll allihop..

2 kommentarer:

  1. Ja det var kul o träffas på :) Hojta till när ni kan ses! :) Dock så åker kimmie ofta till göteborg nu o jobbar lite så vissa dagar kan han inte köra då men när han kan så kommer vi och när ni kan :)

    Jag vet inte riktigt hur man gjorde med bilderna från mobilen.. Kimmie som fixat de :p Sånt kan inte jag, hehe.

    kram ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Kan berätta allt när vi träffas i veckan istället om det du frågade med kimmies föräldrar.

    kram

    SvaraRadera