V Nathalie: de kom lite idag iallafall..

10 november 2010

de kom lite idag iallafall..

Jaha minsann, de kom lite snö idag iallafall, mysigt! Jag vet egentligen inte om jag tycker om de eller inte. Lite både och tror jag! Men jag kan erkänna att jag tycker såå mycket mer om sommaren! Underbart. Vintern är mer mysig.

Nu ligger Filip o sover, susanne har vart här hela dagen. Snart kommer Jessica o Emil också. De ska bli kul... Dom kommer nog va rätt så slöa då både 2 kommer från jobbet. Men va tusan, bättre än inget!

Jag måste väl försöka göra lite mat idag också, så jag får i mig något, sen får Linus när han kommer hem ikväll, sen blir de nog en dusch, sen TV, idag kommer ju massa bra på TV-n. Bland annat "Efterlyst". Men när man ser de, blir man en aning rädd, då de verkligen väcks inom en vilken j*vla värld vi lever i. Helt sinnesjukt verkligen :O

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder nu när jag bloggar från datan o inte från iphonen.. Iofs blir de bilder ni redan sett då jag inte lagt in dom nya bilderna än. Ska försöka göra de imorgon.. Om jag kommer ihåg de, o har tid oså!

Idag blir våran lilla prins hela 7 månader. Vart tog den tiden vägen? kollade på en bild idag då han knappt va 4 månader, han har ju inte förändrats typ någonting.

Nu vaknade Filip. Bilder får visst komma en annan dag :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar