V Nathalie: Barn och smått o gott

8 november 2010

Barn och smått o gott

Fick en fråga av en ANONYM, vem du nu är?!!?!

Fråga: Vem va det först som fick veta att du va gravid, Linus , någon kompis,svärmor,mamma , syster?:)

Svar: Jag tycker det är en självklarhet att Linus skulle få veta det först, därför fick han veta det först också. Även om de va planerat så kom de givetvis lite som en chock! Men vi blev väldigt glada. Sen fick våra bästa kompisar veta de. (Filips gudföräldrar) Sen resten av våran familj.. Alla blev otroligt glada för våran skull. Så man kan säga att alla fick veta de ungefär samtidigt.. Fast vi egentligen ville hålla de för oss själva ett tag, men har man sagt det till EN så vet väl alla de sen, eller är de inte så? Vad spelar de för roll egentligen, alla skulle väl sett de sen om inte annat! (iofs skulle de inte va så kul om jag får missfall) ..


Kul med frågor, ställ fler såna. Men de hade varit väldigt kul o veta vem du är?! :)

För tillfället så sover Filip, vi väntar nämligen på hans 3 kompisar + mammor. Johanna och Emil, Josefin o Maja, och Jamie o Jennifer. Maja är iofs Filips tjej. Men ändå :)
När dom kommer så ska vi slänga ihop lite sen lunch, de får bli pannkakor, Johanna tyckte de lät bra då Emil kommer från dagis, så han är nog ganska hungrig, eller han måste äta ..

Linus jobbar kväll denna veckan, vilket innebär att han åkte hemifrån strax innan 13.00 så han kommer runt 23 ikväll.. Så förmiddagen har spenderats med honom ..

Fick hem min H&M katalog, jag tror bestämt att jag måste sätta mig o klicka hem lite kläder till både mig & Filip ;)

Vad har ni för er idag?

1 kommentar:

  1. åh vad mysigt med pannkakor och mammor tillsammans!
    Jag umgås ungefär bara med pappor & deras barn. När jag blev gravid så fick min fd bästa kompis reda på det först , visste inte vad jag skulle säga till Daniel. Det bara slank ut :P Blev som en chock och det va mer nervöst för mig att berätta för Daniel att jag va gravid för honom än någon annan pga jag sa till fd bästis. Din blogg är grym btw !

    SvaraRadera