V Nathalie: - en liten busunge

28 oktober 2010

- en liten busunge

Har en övertrött son här hemma. Men varför ska man sova då? Han tittar på mig med sina små blå ögon, ler o sen kommer ett gapflabb, o mamma är ju inte bättre själv, så hon skrattar lute tyst med samtidigt som hon påminns om att de inte är okej..

Idag innan Linus for till jobbet så åkte vi till Älekulla och hämtade ut Filips kläder som jag beställde från H&M, ett set med långärmad tröja med tiger motiv på, och ett par byxor till de. Sen även en stickad tröja, den kallas nog för farfarströja tror jag. Men iallafall, helt nöjd. Iofs så va de strl 74 på de. men de är bra. Nu har han och växa i.

För tillfället kryper han runt här på golvet, och jag kokar makaroner som tar 2 min, är lat idag. Sen fårjag ge mig på o lägga honom igen. Hans humör är inte på topp.. För övrigt så kliar de nog i hans mun också. uuuah!

Idag skulle jag egentligen röjt undan alla löv vi har på trägår´n, precis när jag packat ner lillkillen i vagnen och kommit ut så komme världens regnskur o de började blåsa, så de va bara o gå in igen o packa av honom.. Typiskt!
Tror mina makaroner har kokat i 2 min nu.

Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar