V Nathalie: - beeeeeeeebisaaaar

5 juli 2010

- beeeeeeeebisaaaar

Idag har jag haft en helt underbar dag!! Synd att den redan är över :/
Alla små barn va så söta, åååh ni skulle ha sett lilla Maja, hon va bara för söt, oså liten!! Guuuud ..

Precis innan alla kom så somnade Filip. Dumt! För givetvis ville vi att han också skulle vara med o "leka" o även visas upp :) , men han vaknade efter en stund, o då va han med ett väldigt bra tag.. Alla bytte bebisar med varandra, jag tror jag höll allihop, eller nej.. Inte Jamie o inte Stina .. Tusan också! Men Stina, hon trivs nog bäst hos sin mamma ser de ut som, hon sitter på så störtsköna sätt :P
Lilla Maja, hon gillade & äta iallafall. o Mika gillade & sova, Ebba kröp runt. o jamie va hos sin mamma :)

Vi skulle sedan ta ett bebisgruppfoto. Så vi la dom i åldersstorlek. vilket ledde till Ebba, Filip, Stina, Mika, Jamie & Maja. Attans, Filip fick ligga brevid en tuff brud med tänder, Ebba tog i hans hand o bet honom i handleden. O Stackarn böjade gallskrika, usch! Han blev lite blå först. Men nu är de bara lite rött. Trodde först de gick hål, men de gjorde de inte, som tur va!

Dagen har iallafall varit helt underbar! O de tackar jag för, va ju trots allt lite nervös inför denna dagen, då man inte känner någon av dom som kom, jag visste ju egentligen bara deras namn, o att dom va unga mammor, men ack va mysigt vi hade! Jag tog lite bilder också.. Kanske lägger in dom sen, eller också imorgon :) ..

Vi åt lite jordgubbar, vattenmelon, kakor & bullar, drack kaffe & gurkvatten.. Yammii .. Vi satt ute, på gräsmattan !!
Michaela, Ebba Jamie & Jennifer åkte först, sen efter någon timme kanske så åkte Josefin, Maja, Gabriella & Mika.
O till sist åkte Madde & Stina..
MYYYSIGA MAMMOR & BARN!!! VI MÅSTE SES SNART IGEN!

Nathalie

2 kommentarer:

  1. haha ja det är svårt att bli av med oss.. Vänj dig!
    Tack igen för idag. Toppen!

    SvaraRadera
  2. Attans att jag missade detta! :/
    Men snart igen så! :)

    SvaraRadera